Darmowa dostawa od 300,00 zł
SuperBezpieczneTM zakupy
SuperFair.Shop badge

Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje.

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego Siemashop
 
§ 1.
Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin (dalej jako: „Regulamin”), określa zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego „SiemaShop”, działającego pod adresem internetowym www.siemashop.pl (dalej jako: „Sklep lub SiemaShop”).
  2. Niniejszy Regulamin stanowi regulamin, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (dalej jako: „Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną”).
  3. Sklep internetowy “SiemaShop” (www.siemashop.pl), jest skierowany do wszystkich, którzy chcą nabyć gadżety z logo Fundacji WOŚP, Festiwalu Pol'and'Rock, wydawnictwa CD/DVD , płyty winylowe Złotego Melona oraz książki autorstwa Jurka Owsiaka, a także wiele innych.
  4. Wszelkie znaki użyte na wszystkich produktach (logo) zarejestrowane są w Urzędzie Patentowym oraz chronione przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
  5. Sklep prowadzi założona przez Fundację WOŚP firma Złoty Melon spółka z o.o., w której 100% udziałów posiada Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy (dalej jako: „Fundacja WOŚP”).
  6. Dane adresowe:

Złoty Melon Sp. z o.o. / SiemaShop
ul. Dominikańska 19c 02-738 Warszawa, Polska
numer telefonu: 22 397 78 40
e-mail: kontakt@zlotymelon.pl
KRS: 0000158131, Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 521-32-36-491, REGON: 015440977, kapitał zakładowy 1 594 000 zł
 
§ 2.
Definicje
Pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie mają następujące znaczenie:

  1. Formularz Zamówienia - formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności;
  2. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące, także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną - która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę ze Sprzedawcą;
  3. Kodeks cywilny - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061 z późn. zm.);
  4. Konsument - osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  5. Panel Klienta – panel utworzony w systemie informatycznym Sklepu, do którego dostęp zabezpieczony jest uprzednią weryfikacją loginu i utworzonego hasła umożliwiający Klientowi;
  6. Produkt - dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą;
  7. Sklep internetowy  - sklep internetowy Sprzedawcy dostępny pod adresem internetowym:  www.siemashop.pl;
  8. Sprzedawca - Złoty Melon Sp. z o.o. / SiemaShop
    ul. Dominikańska 19c 02-738 Warszawa, Polska, numer telefonu: 22 397 78 40
    KRS: 0000158131, Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 521-32-36-491, REGON: 015440977;
  9. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, na podstawie, której Sprzedawca zobowiązuje się przenieść na Kupującego własność Towaru i wydać mu Towar, a Kupujący zobowiązuje się odebrać Towar i zapłacić Sprzedawcy cenę;
  10. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

 
§ 3.
Zasady korzystania ze Sklepu internetowego

  1. Sklep SiemaShop działa na terenie Polski oraz pozostałych krajów należących do Unii Europejskiej. W przypadku zamówień do Państw spoza terytorium Unii Europejskiej ceny Produktów nie zawierają ewentualnych opłat i podatków importowych, które mogą obowiązywać w tych krajach. Zastosowanie się do odpowiednich regulacji importowych i uregulowanie ewentualnych opłat i podatków importowych jest w wyłącznej gestii Klienta.
  2. Umowy Sprzedaży zawierane są tylko w języku polskim (tzn. oferta, Zamówienie i potwierdzenie Zamówienia zapisywane są tylko po polsku).
  3. Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
  4. Aby złożyć Zamówienie potrzebne jest urządzenie obsługujące jedną z wiodących przeglądarek internetowych.
  5. Wszystkie ceny podane w SiemaShop są cenami brutto podanymi w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki. Całkowita wartość Zamówienia obejmuje cenę Produktu oraz koszty jego dostarczenia.
  6. Produkty oferowane w SiemaShopie można kupować do wyczerpania ich zapasu, a cena, która jest podana przy każdym Produkcie, jest wiążąca w chwili złożenia Zamówienia przez Klienta.
  7. SiemaShop zastrzega sobie prawo do:
    a. zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie,
    b. anulowania Zamówienia w przypadku stwierdzenia braku wybranego Produktu,
    c. wprowadzania nowych Produktów do oferty Sklepu internetowego,
    d. przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronie Sklepu internetowego, bądź wprowadzania w nich zmian, bez uszczerbku dla osób, korzystających z warunków danej promocji.
  8. Akceptując Regulamin Klient dokonujący zakupu oferowanych przez SiemaShop Produktów wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej przez Sprzedawcę zgodnie z Ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 361 z późn. zm.). Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej.
  9. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne dane Kupującego wskazane przez niego przy rejestracji i/lub dokonywania zakupu bez rejestracji, jako właściwe do wystawienia faktury VAT.
  10. Każda faktura w formie elektronicznej będzie dostarczona Klientom za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresy podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym. Zmiana adresu e-mail Klienta wymaga powiadomienia Sprzedawcy w formie pisemnej lub elektronicznej. W przypadku braku powiadomienia Sprzedawcy przez Klienta o zmianie adresu e-mail, korespondencję kierowaną na dotychczasowy adres e-mail uważa się za prawidłowo doręczoną.
  11. Klient jest uprawniony do wycofania zgody na przesyłanie w tym udostępnianie faktur w formie elektronicznej, w drodze pisemnego oświadczenia woli na adres: Złoty Melon Sp. z o.o. / SiemaShop, ul. Dominikańska 19c 02-738 Warszawa, Polska lub elektronicznie na adres e-mail: kontakt@zlotymelon.pl. W przypadku cofnięcia akceptacji od dnia następującego po dniu doręczenia oświadczenia Klienta o wycofaniu akceptacji Sprzedawca traci prawo do wystawiania i przesyłania Klientowi faktur w formie elektronicznej.

§ 4.
Dostarczenie Produktów

  1. W przypadku, gdy Klient wybrał opcję osobistego odebrania Produktu, może odebrać go pod adresem:
    Sklep Siemashop
    Dominikańska 19c
    02-738 Warszawa
    Wyłącznie w godzinach 8.00 – 16.00
    przy czym Odbiór osobisty możliwy jedynie po otrzymaniu maila, iż Zamówienie jest "gotowe do odbioru". Proces ten może zająć do 48 godzin. Przygotowane do odbioru zostają jedynie opłacone wcześniej Zamówienia.
    Zamówienie należy odebrać w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia otrzymania od Sprzedawcy wiadomości potwierdzającej, że Zamówienie jest gotowe do odbioru.
    W przypadku nieodebrania Zamówienia przez Klienta w terminie wskazanym w ust. 1 powyżej, Sprzedawca ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia bezskutecznego upływu terminu na odbiór Zamówienia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży i anulowanie Zamówienia następuje poprzez wysłanie przez Sprzedawcę stosownego oświadczenia pod adres poczty elektronicznej podany przez Klienta. W przypadku odstąpienia o Umowy Sprzedaży przez Sprzedawcę, Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności niezwłocznie po dokonaniu odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
  2. Każdego roku w okresie Finału WOŚP (grudzień/luty) i Festiwalu Pol'and'Rock (lipiec/sierpień) czas oczekiwania na realizację zamówienia może wydłużyć się o dodatkowe 21 dni.
  3. Istnieje możliwości wyboru przesyłki:
    a. DPD Kurier - standard (17,68 zł)
    b. DPD Odbiór w punkcie (15,03 zł)
    c. Kurier In Post (16 zł)
    d. Paczkomat In Post (15 zł)
  4. Przy złożeniu zamówienia powyżej kwoty 300 zł (wartość koszyka, bez kosztów przesyłki) przesyłka na terenie Polski jest darmowa bez względu na jej rodzaj.
  5. SiemaShop obowiązany jest dostarczyć Produkt bez wad. W związku z tym, Klient powinien sprawdzić jakość otrzymanego Produktu niezwłocznie po jego odebraniu i w razie stwierdzenia nieprawidłowości, powiadomić o tym SiemaShop, celem ustalenia dalszych kroków.
  6. W przypadku przesyłek kurierskich, przed odebraniem Produktu należy sprawdzić, czy nie uległ on uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy Produkt jest uszkodzony nie należy przyjmować przesyłki. W razie zaistnienia okoliczności opisanych w niniejszym punkcie Klient zobowiązany jest powiadomić Sklep, celem ustalenia dalszych kroków.
  7. W przypadku odbioru przesyłki i stwierdzenia przez Klienta ubytku lub uszkodzenia Produktu, którego nie dało się z zewnątrz zauważyć przy jej odbiorze, w tym m.in.:

    a. uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki,
    b. niekompletności przesyłki,
    c. niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia.
     
    Klient zobowiązany jest skontaktować się jak najszybciej z SiemaShop w celu wyjaśnienia sprawy oraz wszczęcia procedury reklamacyjnej.
     
    § 5.
    Sposób płatności
    1. Siemashop umożliwia następujące możliwości zapłaty za złożone zamówienie za pośrednictwem PayU:

  • przelewem online,
  • kartą debetową lub kredytową,
  • kodem BLIK,

 
§ 6.
Realizacja zamówienia

  1. Przesyłka z Zamówieniem z SiemaShop wysyłana jest do Klienta w ciągu 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na koncie SiemaShop.pl, z zastrzeżeniem okresów, w których przypadają Finał WOŚP (grudzień/luty) oraz Festiwalu Pol'and'Rock (lipiec/sierpień), o których mowa w § 4. Ust. 3 niniejszego Regulaminu. 
  2. Płatności za Zamówienie należy dokonać do 5 dni kalendarzowych od dnia złożenia Zamówienia. Po upływie tego terminu Zamówienie zostanie anulowane.
  3. Jeśli zawartość przesyłki nie jest zgodna z Zamówieniem lub jeśli Produkt bądź przesyłka dotrą uszkodzone, Klientowi przysługuje prawo reklamacji towaru i jego naprawy albo wymiany na nowy (identyczny towar).
  4. Jeżeli naprawa albo wymiana towaru okaże się niemożliwa, SiemaShop zwróci zapłaconą kwotę w momencie otrzymania uszkodzonego towaru.
  5. Dodanie Produktu do koszyka nie powoduje rezerwacji Produktu. Aby skutecznie złożyć Zamówienie, konieczna jest zapłata za wybrany Produkt.
  6. Na żądanie Klienta sklep SiemaShop wystawia Klientowi fakturę VAT. Potrzebę otrzymania faktury należy zaznaczyć w toku składania zamówienia na stronie siemashop.pl wypełniając odpowiedni formularz. Nie wystawiamy faktur pro forma.
  7. Ceny w SiemaShop są takie same dla wszystkich Klientów. SiemaShop nie korzysta z algorytmu, który dostosowuje ceny w oparciu o zautomatyzowane podejmowanie decyzji.
  8. Aby dokonać zakupu należy dodać Produkt do koszyka, a następnie wybrać opcję „Przejdź do kasy”. Zakup możliwy jest po zalogowaniu na konto w Panelu Klienta lub w opcji „Kup bez rejestracji”. Przy korzystaniu z opcji „Kup bez rejestracji” należy każdorazowo wprowadzić swoje dane i wypełnić Formularza Zamówienia.
  9. Dokonując zakupu należy wybrać sposób dostawy oraz metodę płatności.
  10. W celu realizacji Zamówienia należy zaakceptować Regulamin (o ile nie został zaakceptowany wcześniej) oraz nacisnąć przycisk „Zamawiam i płacę”.
  11. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie na adres email podany w Zamówieniu.
  12. Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości wprowadzenia w nim zmian. Nie łączymy również wielu złożonych przez jednego Klienta zamówień.



§ 7.
Zwroty i reklamacje.
Odstąpienie od umowy

  1. Każdy Klient może zrezygnować z zakupionego Produktu bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty zawarcia Umowy Sprzedaży. Wyjątek stanowią rozpakowane płyty CD/DVD i płyty winylowe, które nie podlegają zwrotowi w takim wypadku.
  2. Aby zrezygnować z zakupionego Produktu należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy - dostępny w Panelu Klienta lub zakładce zwroty i reklamacje.
  3. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach wymienionych w art. 3 ust. 1 oraz 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  4. Klient, po wypełnieniu formularza odstąpienia od umowy, odsyła przedmiot na własny koszt lub dostarcza go do siedziby SiemaShop (Warszawa, ul. Dominikańska 19c, 02-738).
  5. Bez wypełnionego formularza odstąpienia od umowy rezygnacja z Zamówienia nie jest możliwa.
  6. Kwota zwrotu będzie równa cenie zakupu Produktu wraz z kosztami przesyłki do Klienta - jeśli zwracane zostaje całe zamówienie (koszty odesłania towaru do SiemaShop nie podlegają zwrotowi i są w całości pokrywane przez Klienta). SiemaShop zwraca wyłącznie koszty wysyłki w wysokości najtańszego sposobu wysyłki produktu oferowanej na dzień złożenia zamówienia. W przypadku odesłania tylko części z zakupionych Produktów, koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.

Reklamacja

  1. Jeśli zamówiony Produkt nie jest zgodny z umową, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
  2. Uprawnienia konsumenta do reklamacji Produktu są przewidziane w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku. Od 01 stycznia 2023 roku do konsumentów nie stosuje się przepisów dotyczących rękojmi zawartych w kodeksie cywilnym z dnia 23 kwietnia 1964 r.
  3. Do Klientów nie będących konsumentami, zastosowanie mają przepisy zawarte w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, w szczególności dotyczące umowy sprzedaży (art. 535-555 k.c.), rękojmi za wady rzeczy (art. 556-5764 c.), gwarancji (art. 577-582 k.c.).
  4. Konsumentem jest osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą (SiemaShop) czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, zgodnie z definicją przytoczoną w niniejszym Regulaminie.
  5. SiemaShop każdą reklamację rozpatruje indywidualnie.
  6. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, o ile nic innego nie wynika z przepisów szczególnych. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mailowy Klienta lub w inny sposób wskazany przez Klienta.
  7. Reklamacje wnosi się drogą mailową pod adres: reklamacje@siemashop.pl lub poprzez panel Klienta. Odpowiednie dokumenty dostępne są również w zakładce zwroty i reklamacje.
  8. Podczas zgłoszenia należy podać numer złożonego Zamówienia, zastrzeżenia do Produktu oraz numer telefonu kontaktowego.

Rozwiązywanie sporów

  1. W przypadku powstania sporu w związku z wykonywaniem Umowy Sprzedaży, Strony, tj. Sprzedawca i Klient, będą dążyły do polubownego rozstrzygnięcia sporu.
  2. Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
  3. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Klientem a Sprzedawcą zostają poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

Uprawnienia konsumenta
1. Jeżeli zakupiony Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży, Klient może żądać naprawy lub wymiany Produktu według swojego uznania. SiemaShop może dokonać wymiany, gdy Klient żąda naprawy lub SiemaShop może dokonać naprawy, gdy Klient żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla SiemaShop.

  1. W przypadku, kiedy naprawa lub wymiana Produktu nie będzie możliwa lub wymagałaby nadmiernych kosztów dla SiemaShop, SiemaShop może odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z Umową Sprzedaży.
  2. SiemaShop odbiera od Klienta Produkt na swój koszt. Klient udostępnia Produkt podlegający naprawie lub wymianie.
  3. Klient uprawniony jest do złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny lub odstąpienia od Umowy Sprzedaży, w sytuacji niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży, w przypadku w jakim SiemaShop:
    a. odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży,
    b. nie doprowadził do zgodności z Umową Sprzedaży,
    c. brak zgodności Produktu występuje pomimo próby doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży,
    d. brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy Sprzedaży, bez uprzedniego skorzystania prawa naprawy lub wymiany
    e. z oświadczenia SiemaShop lub innych okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
  4. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość Produktu niezgodnego z Umową Sprzedaży pozostaje do wartości Produktu zgodnego z Umową Sprzedaży.
  5. SiemaShop zwraca Klientowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o obniżeniu ceny.
  6. W razie odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Klient niezwłocznie zwraca zakupiony Produkt SiemaShop na koszt SiemaShop. SiemaShop zwraca Klientowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania.
  7. SiemaShop dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

§ 8.
Utrwalanie, bezpieczeństwo i udostępnianie
do wglądu kupującemu jego danych osobowych

  1. Postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta znajdują się na stronie internetowej Sklepu Internetowego siemashop.pl poświęconej polityce prywatności.

 
§ 9.
Pozostałe prawa i obowiązki Stron

  1. Klient oświadcza, że wszystkie informacje dostarczone przez niego w dowolnej formie w trakcie korzystania ze Sklepu Internetowego i w trakcie obsługi Zamówienia oraz ewentualnego procesu reklamacyjnego są prawdziwe i zgodne z jego najlepszą wiedzą.
  2. SiemaShop zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia w Sklepie Internetowym składania Zamówienia na czas wykonywania prac w zakresie technicznego utrzymania i modernizacji serwisu.
  3. SiemaShop ma prawo odstąpić od realizacji Zamówienia w każdym czasie, a w szczególności w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, w szczególności podania przez Klienta nieprawidłowych danych osobowych, danych dotyczących firmy bądź danych związanych z dokonywaniem płatności. Niezależnie od powyższego, Sklep uprawniony jest do podjęcia stosownych działań w razie stwierdzenia naruszenia przez Klienta przepisów prawa powszechnie obowiązującego.

 
§ 10.
Zmiany Regulaminu

  1. Jeżeli w czasie, jaki upłynął od ostatniego logowania nastąpiła zmiana regulaminu, Klient akceptuje lub nie jego postanowienia po zmianach.
  2. W przypadku braku akceptacji warunków regulaminu, w szczególności po wprowadzeniu jego zmian, zakupy w SiemaShop nie są możliwe.
  3. Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych w regulaminie zmian przysługuje uprawnienie do usunięcia konta w każdym czasie. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień regulaminu.

 
§ 11.
Prawo właściwe

  1. Prawem właściwym dla umowy pomiędzy konsumentem a Siemashop jest prawo polskie. Wybór prawa polskiego dokonany w zdaniu poprzedzającym nie pozbawia jednak Konsumenta ochrony wynikającej z przepisów prawa obcego, których nie można wyłączyć w drodze umowy i które znajdowałyby zastosowanie w razie braku wyboru prawa polskiego dokonanego w zdaniu poprzedzającym.
  2. Wszelkie umowy zawierane w stosunku obustronnie profesjonalnym, będą podlegały prawu polskiemu (tj. z zagranicznym przedsiębiorcą).

02.12.2024 r.

pixel