Darmowa dostawa od 300,00 zł

Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje.

Odstąpienie od umowy

Odstąpienie od umowy

  1. Każdy Klient może zrezygnować z zakupionego Produktu bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty zawarcia Umowy Sprzedaży. Wyjątek stanowią są rozpakowane płyty CD/DVD i płyty winylowe, które nie podlegają zwrotowi w takim wypadku.

  2. Aby zrezygnować z towaru należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy - dostępny w panelu Klienta lub poniżej.

  3. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach wymienionych w art. 3 ust. 1 oraz 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

  4. Klient, po wypełnieniu formularza odstąpienia od umowy, odsyła przedmiot na własny koszt lub dostarcza go do siedziby SiemaShop (Warszawa, ul. Dominikańska 19c, 02-738).

  5. Bez wypełnionego formularza odstąpienia od umowy rezygnacja z towaru nie jest możliwa.

  6. Kwota zwrotu będzie równa cenie zakupu Produktu wraz z kosztami przesyłki do Klienta - jeśli zwracane zostaje całe zamówienie (koszty odesłania towaru do SiemaShop nie podlegają zwrotowi i są w całości pokrywane przez Klienta). SiemaShop zwraca wyłącznie koszty wysyłki w wysokości najtańszego sposobu wysyłki produktu oferowanej na dzień złożenia zamówienia. W przypadku odesłania tylko części z zakupionych Produktów, koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.

  7. Po otrzymaniu formularza odstąpienia od umowy a także otrzymaniu zwracanego towaru, SiemaShop zwróci koszt zamówienia w terminie 14 dni roboczych.

Reklamacja

  1. Jeśli zamówiony Produkt nie jest zgodny z umową, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.

  2. Uprawnienia konsumenta do reklamacji Produktu są przewidziane w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku. Od 01 stycznia 2023 roku do konsumentów nie stosuje się przepisów dotyczących rękojmi zawartych w kodeksie cywilnym z dnia 23 kwietnia 1964 r. 

  3. Do klientów nie będących konsumentami, zastosowanie mają przepisy zawarte w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, w szczególności dotyczące umowy sprzedaży (art. 535-555 k.c.), rękojmi za wady rzeczy (art. 556-5764 c.), gwarancji (art. 577-582 k.c.).

  4. Konsumentem jest osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą (SiemaShop) czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  5. SiemaShop każdą reklamację rozpatruje indywidualnie.

  6. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, o ile nic innego nie wynika z przepisów szczególnych. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mailowy Klienta lub w inny sposób wskazany przez Klienta.

  7. Reklamacje wnosi się drogą mailową pod adres: [email protected]  lub poprzez panel Klienta. Odpowiednie dokumenty dostępne są poniżej.

  8. Podczas zgłoszenia należy podać numer złożonego Zamówienia, zastrzeżenia do Produktu oraz numer telefonu kontaktowego.

 
Rozwiązywanie sporów

  1. W przypadku powstania sporu w związku z wykonywaniem Umowy Sprzedaży, Strony, tj. Sprzedawca i Klient, będą dążyły do polubownego rozstrzygnięcia sporu.
  2. Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
  3. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Klientem a Sprzedawcą zostają poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

 
 

pixel