Dodaj produkty podając kody
Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki).
Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje.
Odstąpienie od umowy
- Każdy kupujący może zrezygnować z zakupionego towaru bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy. Wyjątkiem są rozpakowane płyty CD/DVD i płyty winylowe, które nie podlegają wtedy zwrotowi!
- Aby zrezygnować z towaru należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy - dostępny w panelu Klienta lub poniżej.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach wymienionych w art. 3 ust. 1 oraz 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Klient, po wypełnieniu formularza odstąpienia od umowy, odsyła przedmiot na własny koszt lub dostarcza go do siedziby SiemaShop (Warszawa, ul. Dominikańska 19c, 02-738).
- Bez wypełnionego formularza odstąpienia od umowy rezygnacja z towaru nie jest możliwa.
- Kwota zwrotu będzie równa cenie zakupu towaru wraz z kosztami przesyłki do klienta - jeśli zwracane zostaje całe zamówienie (koszty odesłania towaru do SiemaShop nie podlegają zwrotowi). SiemaShop zwraca wyłącznie koszty wysyłki w wysokości najtańszego sposobu wysyłki produktu oferowanej na dzień złożenia zamówienia. W przypadku odesłania tylko części z zakupionych produktów, koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.
- Po otrzymaniu formularza odstąpienia od umowy a także otrzymaniu zwracanego towaru, SiemaShop zwróci koszt zamówienia w terminie 14 dni roboczych.
Reklamacja
- Jeśli towar nie jest zgodny z z umową , klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
- Uprawnienia konsumenta do reklamacji towaru są przewidziane w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku. Od 01 stycznia 2023 roku do konsumentów nie stosuje się przepisów dotyczących rękojmi zawartych w kodeksie cywilnym z dnia 23 kwietnia 1964 r.
- Do klientów nie będących konsumentami, zastosowanie mają przepisy zawarte w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, w szczególności dotyczące umowy sprzedaży (art. 535-555 k.c.), rękojmi za wady rzeczy (art. 556-5764 c.), gwarancji (art. 577-582 k.c.).
- Konsumentem jest osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą (SiemaShop) czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- SiemaShop każdą reklamację rozpatruje indywidualnie.
- Reklamacje wnosi się drogą mailową pod adres: reklamacje@siemashop.pl lub poprzez panel Klienta. Odpowiednie dokumenty dostępne są poniżej.
- Podczas zgłoszenia należy podać numer zamówienia, zastrzeżenia do produktu oraz numer telefonu kontaktowego.
- Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/