SiemaShop

Pytania

 

Jak kupować w sklepie SiemaShop? 

 

To bardzo proste!

 

Przeglądasz nasz asortyment, a wybrane produkty dodajesz do koszyka. Kiedy w Twoim koszyku znajdują się już wszystkie wybrane przez Ciebie produkty i chcesz zrealizować zamówienie, należy kliknąć w swój koszyk. Zostaniesz wtedy przeniesiony do zabezpieczonego procesu składania zamówienia i realizacji płatności. Postępuj zgodnie z zaleceniami, a zrobisz zakupy w SiemaShopie szybciej, niż myślisz. 

Pamiętaj, że dodając produkty do koszyka nie są one rezerwowane. Następuje to dopiero po przejściu z koszyka do etapu płatności.

Nasz system jest w 100% bezpieczny i przyjazny Użytkownikowi. Jeśli na etapie zakupów napotkasz na problem - skontaktuj się z nami!

Jak można zapłacić za zakupy w sklepie SiemaShop?

Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy kilka możliwości zapłaty za złożone zamówienie. Wszystkie dostępne w naszym sklepie opcje są bezpieczne i sprawdzone. Dokładamy wszelkich starań, by zakupy w naszym sklepie internetowym były łatwe i przyjemne, dlatego możesz zrealizować zamówienie za pomocą płatności internetowych PayU:

-    przelewem online

-    przelewem tradycyjnym

-    kartą debetową lub kredytową

-    kodem BLIK

Jakie są formy i koszty przesyłki?

Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka wygodnych opcji przesyłki. To od Ciebie zależy, którą z nich wybierzesz (decyzję o wyborze przesyłki podejmujesz dopiero w czasie składania zamówienia).

 Istnieje możliwości wyboru przesyłki:

            Kurier InPost (15 zł)

            Paczkomat InPost (14 zł)

            Odbiór osobisty

 

UWAGA! 

Odbiór osobisty możliwy jedynie po otrzymaniu maila, iż zamówienie jestgotowe do odbioru". Czas oczekiwania może wynosić 48 godzin. Przygotowane do odbioru zostają jedynie opłacone wcześniej zamówienia.

Przy złożeniu zamówienia powyżej kwoty 500 zł (wartość koszyka, bez kosztów przesyłki) przesyłka na terenie Polski jest darmowa bez względu na jej rodzaj (InPost - paczkomat, InPost - przesyłka kurierska).

Jak długo będę czekać na wysyłkę towaru?

Jeśli zamówienie zostaje złożone w okresie śródrocznym (np. marzec - listopad), przesyłka zostaje wysłana do dwóch dni roboczych od momentu otrzymania wpłaty.

UWAGA! W okresach Finału WOŚP i Festiwalu Pol'and'Rock czas oczekiwania na przesyłkę może się wydłużyć nawet o 21 dni ze względu na dużą ilość zamówień. W tym okresie szczególnie prosimy o szczególną wyrozumiałość, ponieważ robimy wszystko, by sprostać Twoim oczekiwaniom.

Nie mam adresu e-mail, czy mogę zrobić zakupy w sklepie?

Twój adres e-mail jest nam niezbędny do weryfikacji konta i zamówień. Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie, musisz mieć swoją skrzynkę e-mail.

Mam problem z logowaniem do sklepu, co robić?

Dziękujemy za każdy zgłoszony problem w naszym sklepie. Dzięki temu SiemaShop może być tylko lepszy!

Wszelkie uwagi prosimy wysyłać na adres e-mail: [email protected]

Jak mogę skontaktować się z obsługą sklepu?

Zachęcamy do kontaktu z poprzez wiadomości e-maili. Dzięki temu nasze ustalenia niezbędne do udzielenia odpowiedzi na Twoje pytania zawsze będziesz mieć zapisane, nie umkną Ci żadne daty, numery zamówień i inne szczegóły, dzięki którym dokonamy szybszej weryfikacji Twojego zamówienia i zgłoszenia.
Cała korespondencja pod ręką - wygodnie i pewnie!

W każdej sprawie piszcie do nas na adres [email protected]

Czy moje dane są bezpieczne?

Tak! Twoje dane są całkowicie chronione zgodnie ze szczegółowymi przepisami, które znajdziesz w Polityce Prywatności.

Czy mogę wymienić koszulkę na inny rozmiar?

Oczywiście! Jeśli zakupiłeś daną koszulkę, a nie odpowiada Ci jej rozmiar, możesz wymienić go na inny (w obrębie tego samego wzoru) o ile oczywiście takowy będziemy posiadać. Nie ma z tym wtedy żadnego problemu. Wystarczy, że odeślesz do nas zakupiony produkt (wysyłka na koszt kupującego) w ciągu dwóch tygodni od otrzymania zamówienia, a my wymienimy Twoją koszulkę na inny wybrany rozmiar.

WAŻNE - koszulka nie może nosić śladów użytkowania, musi być oryginalnie zapakowana, posiadać wszystkie metki.

Czy mogę dostać fakturę VAT na konkretne zamówienie?

Oczywiście! Wystarczy, że podczas zamawiania zaznaczysz opcję "Chcę otrzymać fakturę VAT" i podasz wszelkie niezbędne dane do wystawienia faktury. Dane należy podać przed dokonaniem płatności.

Co znaczy hasło kupuj z sercem”?

SiemaShop - Kupuj z sercem!
 
Dokonując nawet najmniejszego zakupu w sklepie Siema Shop wspierasz działalność Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Dzięki Twojemu wsparciu Fundacja WOŚP może realizować kolejne cele statutowe i wspierać polską medycynę dziecięcą.
 
Dziękujemy za każdy Twój zakup! Kupując w SiemaShopie, kupujesz z sercem!

Jeśli masz pytanie, na które nie udzieliliśmy jeszcze odpowiedzi - jesteśmy do Twojej dyspozycji! Prosimy wysłać e-mail z zapytaniem na adres [email protected]

UWAGA! Jeśli pytanie dotyczy konkretnego zamówienia koniecznie podaj jego numer w treści maila! Numer zamówienia znajdziesz na liście zamówień na swoim koncie, bądź w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.

Jak sprawdzić, czy dany produkt jest dostępny?

Jeśli widzisz wybrany produkt w katalogu na naszej stronie internetowej i masz możliwość dodania go do koszyka zakupów, to znaczy, że na chwilę obecną jest on dostępny. Jednak dodanie do koszyka nie oznacza, że produkt jest zarezerwowany - taką pewność możesz mieć w momencie opłacenia zamówienia.

Kiedy będą nowe produkty do kupienia?

Nowe produkty są przygotowywane głównie dwa razy w roku - przed corocznym styczniowym finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz przed wakacyjnym festiwalem Pol’and’Rock. W trakcie oraz po tych wydarzeniach, nasze produkty są dla Ciebie dostępne przez cały rok. Dokładamy starań, aby nowe gadżety, koszulki i płyty były dostępne z 1-2 miesiące wcześniej. Wszystkie nowości pojawiają się na naszej stronie internetowej.

Jak zmienić moje zamówienie?

Aby dokonać zmiany, należy anulować całość zamówienia i dokonać zakupy ponownie. Po dokonaniu anulacji w związku z potrzebą wymiany, otrzymasz zwrot pełnej kwoty.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Każdy kupujący może zrezygnować z zakupionego towaru bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy. Wyjątkiem są rozpakowane płyty CD/DVD i płyty winylowe, które nie podlegają wtedy zwrotowi! Aby zrezygnować z towaru należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy i odesłać do nas przedmiot na własny koszt lub dostarczyć do do siedziby SiemaShop (Warszawa, ul. Dominikańska 19c, 02-738).

Czy dokonując rejestracji konta na stronie sklepu będę dostawać maile z treściami marketingowymi?

Podczas rejestracji możesz dobrowolnie wyrazić zgodę na otrzymywanie przez podany przez siebie adres e-mail oraz numer telefonu komunikatów marketingowych (np. ofert, aktualnych promocji) dotyczących sklepu SiemaShop poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola formularza rejestracyjnego. Zgoda może być w każdej chwili cofnięta poprzez edycję danych po zalogowaniu do Strefy Klienta.

Błędnie złożyłem zamówienie? Jak mogę je anulować?

Zamówienie można anulować po zaksięgowaniu płatności. Jeśli nie zostało jeszcze do Ciebie dostarczone, wystarczy, że napiszesz do nas wiadomość e-mail z prośbą o anulowanie zamówienia. Na tej podstawie otrzymasz zwrot środków. Jeśli zamówienie zostało już do Ciebie wysłane, to należy postąpić tak jak w przypadku regularnego zwrotu - wypełnić formularz odstąpienia od umowy i odesłać zamówienie.

W razie wątpliwości, skontaktuj się z nami.

Gdzie jest moja przesyłka?

Jeśli poprawnie złożyłeś i opłaciłeś zamówienie, to zostanie wysłany do Ciebie e-mail z potwierdzeniem wysyłki wraz z numerem listu przewozowego od wybranego przez Ciebie dostawcy. Możesz zlokalizować swoją przesyłkę na stronie firmy kurierskiej.

W jakich godzinach pracuje obsługa sklepu?

Od 1 grudnia 2021 r. sklep stacjonarny przy Fundacji WOŚP (ul. Dominikańską 19C, 02-738 Warszawa) jest otwarty w godzinach 10:00-18:00. W tym czasie można odebrać osobiście zamówienie i zrobić zakupy w. SiemaShop. Zapraszamy!

Czy produkty ze strony dostępne są też „od ręki” w stacjonarnym sklepie?

Większość produktów dostępnych na stronie internetowej znajduje się również w naszej ofercie sklepu stacjonarnego i można je kupować do wyczerpania ich zapasu. Aby upewnić się, że wybrana rzecz będzie dostępna w SiemaShop stacjonarnym, najlepiej skontaktować się z nami wiadomością e-mail [email protected] (lub telefonicznie +22 397 78 40).

Mam problem z dokonaniem płatności kartą lub inną formą płatności przez system PayU.

Poprzez system PayU masz do wyboru kilka form płatności, np. kartą płatniczą, BLIKiem lub tradycyjnym przelewem. Po wybraniu opcji przelewu tradycyjnego dostaniesz dane do wypełnienia tradycyjnego blankietu, który można zrealizować w dowolnym banku. W razie powtarzających się problemów skontaktuj się z operatorem płatności lub obsługą platformy PayU.

Czy można dokonać wymiany lub zwrotu zamówienia zrobionego online w sklepie stacjonarnym?

Towar zakupiony przez stronę internetową można zwrócić lub wymienić po wypełnieniu formularza i odesłania zamówienia, a zakupy zrobione w sklepie stacjonarnym można wymienić podczas wizyty w SiemaShop w siedzibie Fundacji. Nie mam możliwości zwrotu produktów, które zostały kupione na miejscu.

Ile jest czasu na zwrot zamówienia?

Każdy kupujący może zrezygnować z zakupionego towaru bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy. Wyjątkiem są rozpakowane płyty CD/DVD i płyty winylowe, które nie podlegają wtedy zwrotowi. Więcej odnośnie procedury zwrotu znajdziesz w zakładce „zwroty i reklamacje”.

 

 

 

 

Aktualizacja 01.12.21