SiemaShop

Instrukcja dla sztabów

Jak zrobić zakupy w SiemaShopie?

Jak zrobić zakupy? Przeczytaj! Przed przystąpieniem do zakupów  koniecznie przeczytaj CAŁĄ instrukcję!

 

ETAP 1 – przed zakupami!

Załóż konto w SiemaShopie - to bardzo proste!




Co muszę przygotować?

-  adres e-mail Twojego Sztabu (ten sam, którego używasz do wypełnienia wniosku i logowania się do Bazy Szefa Sztabu WOŚP)

 

Ile to potrwa?

ok. 5 minut

Aby zrobić zakupy w SiemaShopie jako sztab musisz założyć konto w sklepie. Jeśli jeszcze nie robiłeś u nas zakupów, zarejestruj się. Pamiętaj! Aby otrzymać rabat, który jest przypisany tylko dla Sztabów, przy rejestracji nowego konta musisz podać adres e-mail Twojego Sztabu (ten sam, którego używasz do wypełnienia wniosku i logowania się do bazy Sztabów WOŚP).

Po założeniu konta wyślemy do Ciebie wiadomość (na adres mailowy, który podałeś) potwierdzającą założenie konta. Kliknij w link aktywacyjny, zaloguj się podając nowe dane i do dzieła!

 

A co, jeśli mam już konto w Siemashop?

Jeśli korzystałeś już z naszego sklepu jako sztab (np. podczas 28. Finału) nie musisz ponownie się rejestrować. Zaloguj się na zeszłoroczne konto używając adresu e-mail Twojego Sztabu (ten sam, którego używasz do wypełnienia wniosku i logowania się do bazy Sztabów WOŚP).

Jeśli napotkasz jakieś problemy na tym etapie skontaktuj się z nami.




 

Jak robić zakupy z rabatem?

Rabatem dla Sztabów objęte są produkty (koszulki, gadżety itd.) związane z 29. Finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Rabatem nie są objęte produkty z pozostałych działów, w tym z działu promocja i wyprzedaże, Pol'and'Rock oraz wcześniejszych Finałów WOŚP.

W jednym zamówieniu składanym przez Sztab mogą znaleźć się wszystkie produkty dostępne w sklepie, ale system podczas wpisywania przez Was kodu rabatowego w finalnej części zamówienia naliczy rabat tylko na produkty związane z 29. Finałem. Możecie więc spokojnie w jednym zamówieniu pomieszać produkty z Finału, Pol'and'Rock itd., a system sam naliczy odpowiednie rabaty.

 

UWAGA! 
Nie łączymy zamówień!

Rabat przysługuje dopiero po otrzymaniu pisemnej zgody na założenie Sztabu.

 

Zakupy z rabatem można zrobić dwukrotnie – ponieważ w tym roku otrzymujecie DWA KODY. Rabaty dostępne są w sprzedaży online!

 

Jakie są progi rabatowe na produkty z 29. Finału?

Zakupy za 100 zł - 5%

Zakupy za 300 zł - 10%

Zakupy za 500 zł - 20%

 

Czy rabaty dostanę tylko wtedy, gdy zrobię zakupy za np. 150 zł (5% rabatu) i w moim zamówieniu będą tylko produkty z 29. Finału, czy mogę zamawiać wszystkie produkty w sklepie i suma wszystkich się liczy?

Jeśli zrobisz zakupy za np. 150 zł, to bez względu na to, co będzie w Twoim zamówieniu (rzeczy finałowe, festiwalowe itd.), będzie przysługiwał Ci rabat 5%, ale tym rabatem będą objęte tylko przedmioty z 29. Finału. Czyli - od towarów festiwalowych nie odejmiemy 5%, ale od towarów z 29. Finału - tak.

 

ETAP 2 - robimy zakupy! 

Wybierz interesujące Cię produkty i pamiętaj - każdy zakup w sklepiku wspiera działalność Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

 

ETAP 3 - towary wybrane, czas złożyć zamówienie

 

KROK 1.

Kiedy skończysz zakupy, przechodzisz do koszyka, gdzie wyświetlana jest lista zakupionych przez Was produktów. Sprawdź dokładanie, czy wszystko się na niej zgadza (rozmiary koszulek, ilości zakupionych produktów).



 

Jeśli wszystko na Twojej liście jest ok, przejdź niżej do rubryki “KOD PROMOCYJNY” i wpisz w nią kod, który znajdziesz na swoim koncie w Bazie Szefa Sztabu. Zwróć uwagę, że system rozróżnia duże i małe litery. Po wpisaniu kodu zobaczysz wartość swojego zamówienia po rabacie. Jeśli na tym etapie zobaczysz jakieś nieścisłości, skontaktuj się z nami.




Następnie przechodzicie do kolejnego kroku poprzez naciśnięcie "Kupuję i płacę".
Wybierasz swój adres – MUSI podświetlić się na zielono!



 

KROK 2.

Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT zaznacz “Chcę otrzymać fakturę” i sprawdź poprawność danych. Można je dowolnie zmieniać za pośrednictwem przycisku “edytuj”. Jeśli robisz zakupy po raz kolejny na tego samego kontrahenta, nie wpisuj ponownie danych do faktury, a jedynie wybierz z już istniejących. MUSI podświetlić się na zielono!

Wybierz także formę przesyłki:

Masz do wyboru przesyłkę - kuriera lub paczkomat. MUSI podświetlić się na zielono!

Masz także możliwość odbioru osobistego przesyłki. 

 

UWAGA! Odbiór osobisty możliwy jest tylko po wcześniejszym opłaceniu zamówienia i otrzymaniu od sklepu wiadomości e-mail zapraszającej do odebrania paczki przy ul. Dominikańskiej 19c. Paczki wydajemy od poniedziałku do piątku w godz. 9-15 (po wcześniejszym umówieniu się na odbiór i wizytę w sklepie). Odbywają się one w zewnętrznym sklepie SiemaShop, tuż obok Fundacji. Sklep w siedzibie Fundacji jest nieczynny. Wejście do Fundacji jest zabronione.
W związku z sytuacją epidemiczną dla Państwa bezpieczeństwa nie gwarantujemy odbioru bez wcześniejszego umówienia.

Złożenie zamówienia z opcją odbioru osobistego możliwe jest do 03.01.2021.

 

Jeśli Twoje zamówienie przekroczy kwotę 500 zł, nie zapłacisz za przesyłkę, a my wyślemy do Ciebie paczkę bezpłatnie. Pamiętajcie tylko, żeby wybrać odpowiednią formę przesyłki. Nie dotyczy to przesyłek zagranicznych!



Zaakceptuj regulamin a następnie przejdź do kolejnego kroku poprzez naciśnięcie "Przejdź do podsumowania".

 

KROK 3.

To podsumowanie zamówienia i płatności - sprawdź czy zgadza się wybrany przez Ciebie towar, adres i sposób dostawy, oraz ewentualnie dane do wystawienia faktury.

 




Przejdź dalej klikając "Płacę".


KROK 4.

Postępuj dalej zgodnie z zaleceniami.

 

 

 

Płatność za zamówienie możliwa jest poprzez system PayU. To bardzo prosty i bezpieczny system i jest o wiele łatwiejszy od robienia “ręcznego” przelewu. Tu system wszystkie rubryki wypełnia sam - nie ma więc mowy o pomyłce! Jeśli będziecie potrzebować pomocy przy płatnościach - skontaktuj się z nami.
W PayU nie musisz zakładać konta!


UWAGA! Jeśli reprezentujesz instytucję Państwową lub nie możesz dokonać płatności bezpośrednio przez stronę www PayU możesz zapłacić za to zamówienie bezpośrednio na konto generując w PayU wypełniony blankiet (polecenie zapłaty), który można przekazać księgowości, udać się z nim do banku lub na pocztę i tam opłacić.

 

Zamówienia rabatowe można składać od 4 grudnia 2020 do 24 stycznia 2021.
Rekomendujemy przesyłkę kurierską ze względu na szybsze dostarczenie paczek.