SiemaShop

Instrukcja dla sztabów

Jak zrobić zakupy w SiemaShopie?

Przed przystąpieniem do zakupów koniecznie przeczytaj CAŁĄ instrukcję. To pozwoli Ci szybko i sprawnie przejść przez cały proces. Trzymamy kciuki!

 

ETAP 1 – przed zakupami

Nie mam konta w SiemaShopie

Jeśli nie masz konta, musisz je założyć.

Zakładanie konta to REJESTRACJA. Zaznaczyliśmy ją na poniższym obrazku. Po założeniu konta wyślemy do Ciebie wiadomość (na adres mailowy, który podałeś) potwierdzającą założenie konta. Kliknij w link aktywacyjny, zaloguj się i do dzieła!

 

Co muszę przygotować żeby założyć konto w SiemaShopie?

-  adres e-mail Twojego Sztabu (ten sam, którego używasz do wypełnienia wniosku i logowania się do bazy Sztabów WOŚP). Nie zakładaj konta na inny adres, bo nie będziemy mogli naliczyć Ci rabatu. Więcej o rabacie dla Sztabów przeczytasz niżej.

 

Mam już konto w Siemashopie

Jeśli korzystałeś już z naszego sklepu jako sztab (np. podczas 26. Finału) nie musisz ponownie się rejestrować. Zaloguj się na zeszłoroczne konto używając adresu e-mail Twojego Sztabu (ten sam, którego używasz do wypełnienia wniosku i logowania się do bazy Sztabów WOŚP).

Jeśli napotkasz jakieś problemy na tym etapie skontaktuj się z nami.

 

Rabat dla Sztabów

Pamiętaj! Aby otrzymać rabat, który jest przypisany tylko dla Sztabów, przy rejestracji nowego konta i logowaniu się na istniejące konto, musisz podać adres e-mail Twojego Sztabu.

 

Jak robić zakupy z rabatem?

Rabatem dla Sztabów objęte są produkty (koszulki, gadżety itd.) związane z 27. Finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Lista produktów objętych kodem rabatowym:

Rabatem nie są objęte produkty z pozostałych działów, w tym z działu promocja
i wyprzedaże, Pol'and'Rock oraz wcześniejszych Finałów WOŚP.

W jednym zamówieniu składanym przez Sztab mogą znaleźć się wszystkie produkty dostępne w sklepie, ale system podczas wpisywania przez Was kodu rabatowego w finalnej części zamówienia naliczy rabat tylko na produkty związane z 27. Finałem. Możecie więc spokojnie w jednym zamówieniu pomieszać produkty z Finału, Pol'and'Rock itd., a system sam naliczy odpowiednie rabaty.

 

UWAGA! Rabat przysługuje dopiero po otrzymaniu pisemnej zgody na założenie Sztabu. Zakupy z rabatem można zrobić tylko raz.

 

Jakie są progi rabatowe na produkty z 27. Finału?

Zakupy za 100 zł - 5%

Zakupy za 300 zł - 10%

Zakupy za 500 zł - 20%

 

Czy rabaty dostanę tylko wtedy, gdy zrobię zakupy za np. 150 zł (5% rabatu) i w moim zamówieniu będą tylko produkty z 27. Finału, czy mogę zamawiać wszystkie produkty w sklepie i suma wszystkich się liczy?

Jeśli zrobisz zakupy za np. 150 zł, to bez względu na to, co będzie w Twoim zamówieniu (rzeczy finałowe, festiwalowe itd.), będzie przysługiwał Ci rabat 5%, ale tym rabatem będą objęte tylko przedmioty z 27. Finału. Czyli - od towarów festiwalowych nie odejmiemy 5%, ale od wszystkich towarów z 27. Finału - tak.

 

ETAP 2 - robimy zakupy! 

Wybierz interesujące Cię produkty i pamiętaj - każdy zakup w sklepiku wspiera działalność Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Zastanów się, które produkty będą najciekawsze, pomyśl o odpowiednich rozmiarach koszulek, przygotuj sobie listę z wyprzedzeniem. Planuj zakupy rozsądnie, bo z rabatem możesz je zrobić tylko raz.

 

ETAP 3 - towary wybrane, czas złożyć zamówienie

 

KROK 1.

Kiedy skończysz wybierać produkty w SiemaShopie, przechodzisz do koszyka, gdzie wyświetlana jest lista zakupionych przez Ciebie produktów. Sprawdź dokładanie, czy wszystko się na niej zgadza (rozmiary koszulek, ilości zakupionych produktów).

 

Jeśli wszystko na Twojej liście jest ok, przejdź niżej do rubryki “KOD PROMOCYJNY” i wpisz w nią kod, który znajdziesz na swoim koncie w bazie Szefa Sztabów (konto profilowe szefa sztabu w bazie sztabów). Zwróć uwagę, że system rozróżnia duże i małe litery. Po wpisaniu kodu zobaczysz wartość swojego zamówienia po rabacie. Jeśli na tym etapie zobaczysz jakieś nieścisłości, skontaktuj się z nami.

  

Następnie przejdziesz do kolejnego kroku poprzez naciśnięcie "Kupuję i płacę".
Wybierasz swój adres – MUSI podświetlić się na zielono!

 

KROK 2.

Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT zaznacz “Chcę otrzymać fakturę” i sprawdź poprawność danych. Można je dowolnie zmieniać za pośrednictwem przycisku “edytuj”.

Wybierz także formę przesyłki:

Masz do wyboru przesyłkę - kuriera lub Pocztę Polską.

Masz także możliwość odbioru osobistego przesyłki. UWAGA! Odbiór osobisty możliwy jest tylko po wcześniejszym opłaceniu zamówienia i otrzymaniu od sklepu wiadomości e-mail zapraszającej do odebrania paczki przy ul. Dominikańskiej.

Jeśli Twoje zamówienie przekroczy kwotę 300 zł, nie zapłacisz za przesyłkę, a my wyślemy do Ciebie paczkę bezpłatnie. Pamiętajcie tylko, żeby wybrać formę przesyłki (kurier, Poczta Polska).

 

Następnie przechodzisz do kolejnego kroku poprzez naciśnięcie "Przejdź do podsumowania".

 

KROK 3.

To podsumowanie zamówienia i płatności - sprawdź czy zgadza się wybrany przez Ciebie towar, adres i sposób dostawy, oraz ewentualnie dane do wystawienia faktury.

 

Przejdź dalej klikając "Płacę".


KROK 4.

Postępuj dalej zgodnie z zaleceniami.

 

Płatność za zamówienie możliwa jest poprzez system PayU. To bardzo prosty i bezpieczny system i jest o wiele łatwiejszy od robienia “ręcznego” przelewu. Tu system wszystkie rubryki wypełnia sam - nie ma więc mowy o pomyłce! Jeśli będziecie potrzebować pomocy przy płatnościach - skontaktuj się z nami.
W PayU nie musisz zakładać konta!

 

UWAGA! Jeśli reprezentujesz instytucję Państwową lub nie możesz dokonać płatności przez PayU możesz zapłacić za to zamówienie bezpośrednio na konto. Istnieje również możliwość wystawienia faktury pro forma. Aby otrzymać dane konta - musisz napisać do nas mail z krótkim opisem sytuacji. W odpowiedzi odeślemy Ci potrzebne dane.

Jeśli chcesz wydrukować polecenie wpłaty możesz to zrobić w PayU.

 

Zamówienia rabatowe można składać od 3 grudnia 2018 do 7 stycznia 2019r.

Rekomendujemy przesyłkę kurierską ze względu na szybsze dostarczenie paczek.