Regulamin zakupów - Siema Shop.pl do 24.12.2014 r.

 

UWAGA! 

Niniejszy Regulaminu zakupów znajduje zastosowanie do zakupów dokonanych przez Was do dnia 24 grudnia 2014 r. Natomiast Regulamin zakupów regulujący kwestie zakupów dokonanych przez Was od dnia 25 grudnia 2014 r. znajdziecie w zakładce znajdującej się na naszej stronie. 


Sklep internetowy “SiemaShop” (www.siemashop.pl), jest skierowany do wszystkich, którzy chcą nabyć gadżety z logo Fundacji WOŚP, Przystanku Woodstock, wydawnictwa DVD i CD Złotego Melona oraz książki autorstwa Jurka Owsiaka.

Część przedmiotów sprzedawanych w SiemaShop nie jest dostępna w innych sklepach, a znaki użyte na wszystkich produktach (logo) zarejestrowane są w Urzędzie Patentowym.

Sklep prowadzi założona przez fundację WOŚP jednoosobowa spółka z o.o. Złoty Melon, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym - Rejestrze Przedsiębiorców pod nr 0000158131 przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Gospodarczego.

Dane teleadresowe:
Złoty Melon Sp. z o.o. / SiemaShop
ul. Dominikańska 19c
02-738 Warszawa, Polska

KRS: 0000158131, Sąd Rejonowy dla M. ST. Warszawa, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
NIP: 521-32-36-491, REGON: 015440977
Kapitał Zakładowy w pełni opłacony 1 594 000 PLN

Uwaga! Sklepik działa tylko na terenie Polski i umowy kupna - sprzedaży zawierane są tylko w języku polskim (tzn. oferta, zamówienie i potwierdzenie zamówienia zapisywane są tylko po polsku).

 

  Wybór produktu

Produkty prezentowane w sklepie podzielone są na dwie grupy - kategorie tematyczne i rodzaje produktów.

Kategorie tematyczne:
Finał WOŚP
Przystanek Woodstock
Wydawnictwa
Pierwsza Pomoc
Muzyka
 

Rodzaje produktów:
Koszulki - damskie / męskie / dziecięce
Bluzy Woodstockowe
Płyty CD + DVDPłyty DVD
Płyty CD
Kubki
Torby/plecaki
Art. biurowe
Apteczki
Fantomy
Gadżety

Kliknięcie na miniaturę zdjęcia lub nazwę produktu spowoduje otwarcie strony z prezentacją, gdzie obejrzycie zdjęcie w większej rozdzielczości oraz przeczytacie opis produktu.
Produkty oferowane przez nas w sklepiku można kupować do wyczerpania ich zapasu, a cena, która jest podana przy każdy towarze, jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.

Złoty Melon zastrzega sobie prawo do:
- zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie,
- wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego,
- przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian, bez uszczerbku dla osób, korzystających z warunków danej promocji.

Każdy produkt możecie dodać do koszyka. I mając go w koszyku - możecie kupować dalej lub złożyć zamówienie.

 

  Rejestracja / zakup bez rejestracji

Każdy klient, rejestrując się, otrzymuje swój unikalny identyfikator i hasło. Kiedy po raz kolejny będziecie chcieli kupować w naszym sklepie, nie będziecie musieli ponownie wypełniać formularza, wszystkie dane zostaną zapamiętane przez system. Pierwszy raz jednak - prosimy, poświęćcie trochę uwagi i wpiszcie wszystkie informacje.
Na żądanie wystawiamy także kupującemu fakturę VAT. Musicie jednak zaznaczyć odpowiednią opcję w momencie składania zamówienia, przy tym jednak mamy do Was niezwykle ważną uwagę:
Jeżeli występujecie w imieniu firmy lub jako osoba prywatna i chcecie, byśmy wystawili fakturę VAT - prosimy Was o wypełnienie w formularzu osoby kupującej pól dotyczących nazwy firmy i numeru NIP w odpowiedniej konfiguracji (np. 000-000-00-00 lub 000-00-00-000).
Umożliwiamy dokonywanie zakupów bez rejestracji. Wtedy jednak nie możecie skorzystać z rabatów, sprawdzać statusu zamówienia i dokonywać zakupów na jedno konto.

 

  Przesyłka

Możliwości wyboru przesyłki:
- Kurier Pocztex (16 zł)
- Poczta Polska (10 zł)
- Odbiór osobisty w Warszawie (0 zł)

Odbiór osobisty jest możliwy wyłącznie po dokonaniu opłaty za przedmiot i z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Zapraszamy po odbiór osobisty na ulicę Dominikańską 19 c, 02-738 Warszawa, od poniedziałku do piątku w godzinach: 10.00-16.00. W dni świąteczne sklep jest nieczynny.


Przy złożeniu zamówienia powyżej kwoty 300 zł (za sam towar!) przesyłka jest darmowa - zarówno pocztą jak i firmą kurierską.

 

  Sposób płatności

Jest kilka możliwości zapłaty za złożone zamówienie. Wszystkie dostępne w naszym sklepie opcje są bezpieczne i sprawdzone. Dokładamy wszelkich starań, by zakupy w naszym sklepie były łatwe i przyjemne, dlatego też możesz u nas zapłacić:
- za pomocą płatności internetowych PayU
- kartą kredytową

 

  Realizacja zamówienia

Realizacja nie powinna trwać dłużej niż 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, o ile oczywiście wszystkie podane przez Was dane będą zgodne z prawdą i uda nam się bez problemu je potwierdzić.
Na płatność za zamówienie czekamy do 5 dni, po upływie terminu zamówienie zostanie anulowane.
Przesyłkę wysyłamy do Państwa w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. 
UWAGA! W czasie Finału WOŚP (grudzień/styczeń) i Przystanku Woodstock (lipiec/sierpień) czas oczekiwania na realizację zamówienia może wydłużyć się o dodatkowe 14 dni (w sumie 28 dni).
Jeżeli stanie się tak, że z jakichś niezależnych od nas przyczyn zamówienia nie będziemy mogli zrealizować - oczywiście będziemy się z Wami natychmiast kontaktowali a wpłacone pieniądze - niezwłocznie zwrócimy.
I teraz bardzo ważna rzecz. Postaramy się dołożyć wszelkich starań, żeby jak najrzetelniej i jak najlepiej "obsłużyć" Was w sklepiku. Jeśli jednak zdarzy się tak, że zawartość przesyłki nie będzie zgodna z tym, co zamówiliście (każdy człowiek ma prawo się mylić.), lub jeśli produkt lub przesyłka dotrą do Was uszkodzone, przysługuje Wam prawo reklamacji towaru i jego naprawy towaru albo wymiany na nowy (identyczny towar). Natomiast jeżeli naprawa albo wymiana okaże się bardzo kosztowne lub po prostu będą dla nas niemożliwe do wykonania wtedy możemy obniżyć cenę za towar albo zwrócić wam zapłaconą kwotę, jeżeli wy zwrócicie nam uszkodzony towar.   

 

  Przedsprzedaż

Wszystkie towary dostępne w ramach usługi Przedsprzedaż oznaczamy odpowiednią adnotacją.
Aby skorzystać z tej usługi należy dodać wybrane produkty do koszyka, wypełnić i wysłać krótki formularz zamówienia.

Zamówienie realizowane jest poprzez stacjonarny sklep Siema Shop.
Termin odbioru zamówienia ustalany jest w zależności od dostępności towaru. Dokładamy wszelkich starań, aby czas dostarczenia przesyłki był możliwie jak najkrótszy. Termin dostarczenia przesyłki będzie wskazywany bezpośrednio przy zamawianym towarze

Zamówienie przez Was towaru w ramach przedsprzedaży daje gwarancję, że będziecie pierwsi w kolejce po zamówiony towar. Nie zawsze jednak mamy możliwość realizacji zamówionego towaru w ramach przedsprzedaży. Z przyczyn od nas niezależnych czas realizacji zamówienia może się przedłużyć (np. premiera oczekiwanej płyty mimo wcześniejszych zapowiedzi producenta może się przedłużyć, a ilość egzemplarzy może być ograniczona). W takich sytuacjach niezwłocznie poinformujemy Was telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o tej okoliczności, proponując inny termin realizacji zamówienia lub damy wam znać, że realizacja jest niemożliwa. Jeżeli realizacja będzie niemożliwa to w niektórych wypadkach zaoferujemy wam konkurencyjny produkt o tej samej jakości i przeznaczeniu w tej samej cenie. Możecie wówczas odrzucić naszą propozycję zamówienia zgodnie z postanowieniami art. 12 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodą wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2012.1225), co oznacza, że będziecie mieli uprawnienie do anulowania zamówienia w terminie 10 dni od otrzymania naszych propozycji. Formularz odstąpienia znajdziecie na naszej stronie internetowej pod linkiem formularz odstąpienia od umowy. Wówczas towar oferowany w przedsprzedaży może być opłacony płatnością internetową PayU lub przelewem pocztowym, a także za pomocą karty kredytowej Visa i MasterCard.

Zachowujecie wszystkie prawa naszych Klientów, w tym gwarancje oraz prawo zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od otrzymania towaru, zgodnie z regulaminem naszego sklepu.
Towarów  zakupionych w przedsprzedaży również nie wysyłamy za granicę.

 

  Zwroty i reklamacje

Każdy z Was może zrezygnować z zakupionego u nas towaru w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Prawo odstąpienia od umowy nie będzie Wam jednak przysługiwało w przypadkach wymienionych w art. 10 ust. 3 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny1 (Dz.U. z 2012, poz. 1225 tekst jednolity), tj. m. in. kiedy usuniecie oryginalne opakowanie z płyty CD, towarach o specjalnych właściwościach przez Was określonych lub ściśle związanych z Waszą osobą.  Nie musicie nas wówczas informować o przyczynie tej rezygnacji. W takim przypadku odeślijcie nam przedmiot (koszt odesłania rzeczy pokrywa kupujący) lub przynieście zwracany przedmiot, pamiętając przy tym o wskazaniu nr rachunku bankowego lub adresu pocztowego, na jaki mamy przesłać pieniądze, wypełniając formularz odstąpienia od umowy.
UWAGA! Kwota zwrotu będzie równa cenie zakupu towaru wraz z kosztami przesłania Wam rzeczy i ewentualnych prowizji za transakcję. Pieniądzete wyślemy najpóźniej w terminie 14 dni roboczych od otrzymania przez nas zwracanych towarów wraz z informacją o numerze rachunku lub adresie na który ma być przesłany przekaz pieniężny.

Jeśli natomiast stwierdzicie, że przesłany do Was towar nie jest zgodny z Waszym zamówieniem lub posiada wady, przysługuje Wam prawo reklamacji. Jeżeli kupiliście towar jako konsumenci Wasze uprawnienia są przewidziane w ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego¬1) (Dz. U z 2002 r. Nr 141, poz. 1176). Natomiast jeżeli kupiliście towar jako przedsiębiorcy Wasze uprawnienia w ramach reklamacji określone są w art. 556-576 Kodeksy cywilnego. Dokładnie rozpatrywać będziemy każdą Waszą wątpliwość, bo bardzo zależy nam na utrzymaniu jak najlepszej jakości obsługi i samych produktów. Reklamacje zgłaszajcie drogą mailową pod adres [email protected] lub telefoniczne i podajcie wtedy koniecznie numer zamówienia, które reklamujecie, opiszcie swoje zastrzeżenia oraz podajcie numer telefonu kontaktowego do siebie. Najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania wiadomości skontaktujemy się z Wami telefonicznie lub mailowo aby zawiadomić Was o uznaniu lub nie uznaniu Waszej reklamacji. Jeżeli reklamacja będzie zasadna – naprawimy towar lub wymienimy towar na nowy. Jeśli nie będziemy mogli dokonać naprawy lub wymiany lub okażą się one zbyt kosztowne - zwrócimy wpłaconą cenę produktu a także dokonamy zwrotu poniesionych kosztów przesyłki (reklamowany towaru przesyłacie do nas tylko Pocztą Polską - paczką ekonomiczną, inne formy przesyłki za płatnością odbiorcy nie będą odbierane!), ewentualnie obniżmy cenę za towar jeżeli będziecie chcieli go zachować i zwrócimy Wam różnicę. Szczegóły dotyczące formy i miejsca zwrotu pieniędzy ustalimy po uznaniu reklamacji.


Podczas przyjmowania przesyłki prosimy Was aby rozpakować ją w obecności listonosza lub kuriera. Jeżeli w tym czasie i stwierdzicie, że towar jest uszkodzony poproście kuriera lub listonosza o sporządzenie protokołu, który obaj podpiszecie. Najlepiej abyście jeszcze wykonali zdjęciauszkodzonego towaru i razem z protokołem lub jego kopią przesłali nam je zdjęcia drogą mailową. Po sporządzeniu protokołu i zdjęć niezwłocznie skontaktujcie się z nami. Takie protokoły czy zdjęcia mają później ogromne znaczenie dowodowe, dlatego ich brak może, pozbawić Was skutecznych środków dowodowych dla stwierdzenia przyczyn istnienia wad towaru i realizacji przysługujących Wam uprawnień.

Pamiętajcie proszę aby przed odesłaniem nam towarów, które reklamujecie przestrzegać powyższej procedury, tj. najpierw skontaktować się z nami i opisać dokładnie wady oraz przesłać nam jak najwięcej materiałów, które potwierdzają Wasze racje (protokoły sporządzone z listonoszem lub kurierem, zdjęcia, dokładny opis uszkodzeń, wad lub innych niezgodności). Wówczas nie narażacie się na ponoszenie kosztów związanych postępowaniem reklamacyjnym, jeśli reklamacja okaże się nieuzasadniona.

UWAGA!

Powyższe warunki znajdują zastosowanie do zakupów dokonanych przez Was do dnia 24 grudnia 2014 r. Natomiast do Waszych zamówień dokonanych od dnia 25 grudnia 2014 r. włącznie będą miały zastosowanie przepisu nowego Regulaminu zakupów (obowiązującego od dnia 25 grudnia 2014 r.) oraz nowych „Zwrotów i reklamacji” (również obowiązujących od dnia 25 grudnia 2014 r.). Wszystkie wersje Regulaminu zakupów i „Zwrotów i reklamacji” znajdziecie w odpowiednich zakładach znajdujących się na naszej stronie.

  Utrwalanie, bezpieczeństwo i udostępnianie do wglądu kupującemu jego danych osobowych

Do zabezpieczenia transmisji danych używamy protokołu SSL. Dane wszystkich klientów i zamówień są utrwalane w postaci cyfrowej na serwerach naszego sklepiku (od razu wyjaśniamy, iż w zakresie zabezpieczenia fizycznego tych danych korzystamy z usług doświadczonej i profesjonalnej firmy hostingowej, która stosuje specjalne i zaawansowane rozwiązania, dając bardzo wysokie gwarancje bezpieczeństwa), a także w postaci wydruków, które archiwizowane są w siedzibie firmy.

Korzystanie przez Was z usług naszego sklepu wiąże się z przetwarzaniem Waszych danych osobowych na potrzeby realizacji zamówień. Korzystanie przez Was z usług sklepu powinno być poprzedzone Waszą zgoda na przetwarzanie przez nas danych osobowych podanych w toku rejestracji waszego konta w Sklepie Internetowym www.siemashop.pl oraz w procesie korzystania ze tego sklepu i dokonywania w nim zakupów. Swoje dane osobowe podajecie dobrowolnie. Brak Waszej zgody na przetwarzanie danych może uniemożliwiać świadczenie przez nas usług na Waszą rzecz w tym realizację zamówień.

Dane osobowe przetwarzane są przez Spółkę Złoty Melon Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-738) przy ul. Dominikańskiej 19c, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000158131, NIP: 521-32-36-491, REGON: 015440977, o kapitale zakładowym w wysokości 1.594.000,00 zł.

Przetwarzamy Wasze dane głównie w celu realizacji zawieranych z wami umów sprzedaży, w tym również w celach marketingowych, do których należy przesyłanie Wam m.in. newsletterów.

Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta znajdują się na stronie internetowej Sklepu Internetowego www.siemashop.pl poświęconej polityce prywatności.

 

  Sumując wszystkie wyjaśnienia, nasz Regulamin Zakupów wygląda w skrócie tak:

1. Wybór produktu do zakupu powinien nastąpić po dokładnym zapoznaniu się z opisem produktu i z jego ceną.
2. Oferta obowiązuje do wyczerpania zapasów.
3. Każdy klient rejestrując się otrzymuje swój unikalny identyfikator i hasło.
4. Możliwy jest zakup bez rejestracji
5. Wszystkie dane klienta wpisane w ramach rejestracji są chronione specjalnymi i zaawansowanymi systemami, dając bardzo wysokie gwarancje bezpieczeństwa.
6. Zamówiony produkt dostarczony jest przesyłką kurierską, przesyłką pocztową na koszt kupującego lub odbierany osobiście - według wyboru kupującego.
7. Płatność może nastąpić za pomocą:
-przelewów internetowych PayU
- karty kredytowej Visa i MasterCard

8. Realizacja zamówienia - w ciągu 14 dni od jego złożenia, za wyjątkiem przypadków określonych  powyżej tj. w czasie Finału WOŚP (grudzień/styczeń) i Przystanku Woodstock (lipiec/sierpień) czas oczekiwania na realizację zamówienia może wydłużyć się o dodatkowe 14 dni.

9. Oczekiwanie na płatność - 5 dni; po upływie tego terminu następuje anulowanie zamówienia.
10. Każdy zamówiony i otrzymany produkt może zostać zwrócony w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Warunkiem odstąpienia jest złożenie nam oświadczenia o odstąpieniu zgodnie z wzorem, który zajedziecie pod adresem: wzór prawa odstąpienia od umowy, i odesłanie nam towaru, który zwracacie w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu. 
11. Koszty przesyłki zwrotnej zakupionego produktu pokrywa kupujący.
12. Kwota wpłacona za zwrócony produkt jest niezwłocznie zwracana po otrzymaniu go przez Sklep.
13. Każdy kupujący ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej wad jakościowych lub otrzymania produktu niezgodnie ze złożonym zamówieniem
14. Reklamacje mogą być składane drogą milową na adres [email protected]

15. Reklamacja jest załatwiana niezwłocznie, jednakże nie dłużej niż w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania
16. W przypadku uznania reklamacji, produkt zostaje wymieniony lub naprawiony na koszt sklepu lub - w przypadku braku takiej możliwości - zostaje zwrócona zapłacona za niego kwota wraz z poniesionym kosztem przesyłki, ewentualnie jeżeli towar chcecie zachować możliwe jest obniżenie jego ceny.
17. Produkty oferowane za pomocą usługi przedsprzedaż wysyłane są w pierwszej kolejności.
18. Płatność za towar zakupiony w przedsprzedaży następuje drogą internetową lub przelewem pocztowym bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
19. Płyt zakupionych w przedsprzedaży również nie wysyłamy za granicę.

Serdecznie pozdrawiamy! I pamiętajcie - gramy do końca świata i....