Instrukcja dla Sztabów - KODY RABATOWE RUSZAJĄ 09.12!!

Jak robić zakupy w SiemaShopie?

 

Jak zrobić zakupy? Przeczytaj! Przed przystąpieniem do zakupów  koniecznie przeczytaj CAŁĄ instrukcję !

 

ETAP 1 – przed zakupami!

Załóż konto w SiemaShopie - to bardzo proste!

 

Co muszę przygotować?

adres e-mail Twojego Sztabu (ten sam, którego używasz do wypełnienia wniosku i logowania się do bazy Sztabów WOŚP)

 

Ile to potrwa?

ok. 5 minut

Aby zrobić zakupy w SiemaShopie jako sztab musisz założyć konto w sklepie. Jeśli jeszcze nie robiłeś u nas zakupów, zarejestruj się. Pamiętaj! Aby otrzymać rabat, który jest przypisany tylko dla Sztabów, przy rejestracji nowego konta musisz podać adres e-mail Twojego Sztabu (ten sam, którego używasz do wypełnienia wniosku i logowania się do bazy Sztabów WOŚP).

 

Po założeniu konta wyślemy do Ciebie wiadomość (na adres mailowy, który podałeś) potwierdzającą założenie konta. Kliknij w link aktywacyjny, zaloguj się podając nowe dane i do dzieła!

 

A co, jeśli mam już konto w Siemashop?

Jeśli korzystałeś już z naszego sklepu jako sztab (np. podczas 24. Finału) nie musisz ponownie się rejestrować. Zaloguj się na zeszłoroczne konto używając adresu e-mail Twojego Sztabu (ten sam, którego używasz do wypełnienia wniosku i logowania się do bazy Sztabów WOŚP).

 

Jeśli napotkasz jakieś problemy na tym etapie skontaktuj się z nami.

 

Jak robić zakupy z rabatem?

Rabatem dla Sztabów objęte są produkty (koszulki, gadżety itd.) związane z 25. Finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Rabatem nie są objęte produkty z pozostałych działów, w tym z działu promocja i wyprzedaże, Przystanek Woodstock i 23. oraz 24. Finału WOŚP.

W jednym zamówieniu składanym przez Sztab mogą znaleźć się wszystkie produkty dostępne w sklepie, ale system podczas wpisywania przez Was kodu rabatowego w finalnej części zamówienia naliczy rabat tylko na produkty związane z 25. Finałem. Możecie więc spokojnie w jednym zamówieniu pomieszać produkty z Finału, Woodstocku itd., a system sam naliczy odpowiednie rabaty.

 

UWAGA! Nie łączymy zamówień, a rabat przysługuje tylko raz!

 

Rabat przysługuje dopiero po utrzymaniu pisemnej zgody na założenie Sztabu. Zakupy z rabatem można zrobić tylko raz.

 

Jakie są progi rabatowe na produkty z 25. Finału?

Zakupy za 150 zł - 5%

Zakupy za 300 zł - 10%

Zakupy za 500 zł - 20%

 

Czy rabaty dostanę tylko wtedy, gdy zrobię zakupy za np. 150 zł (5% rabatu) i w moim zamówieniu będą tylko produkty z 25. Finału, czy mogę zamawiać wszystkie produkty w sklepie i suma wszystkich się liczy?

Jeśli zrobisz zakupy za np. 150 zł, to bez względu na to, co będzie w Twoim zamówieniu (rzeczy finałowe, woodstockowe itd.), będzie przysługiwał Ci rabat 5%, ale tym rabatem będą objęte tylko przedmioty z 25. Finału. Czyli - od towarów woodstockowych nie odejmiemy 5%, ale od wszystkich towarów z 25. Finału - tak.

 

ETAP 2 - robimy zakupy! 

Wybierz interesujące Cię produkty i pamiętaj - każdy zakup w sklepiku wspiera działalność Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

 

ETAP 3 - towary wybrane, czas złożyć zamówienie

 

KROK 1.

Kiedy skończycie zakupy, przechodzicie do koszyka, gdzie wyświetlana jest lista zakupionych przez Was produktów. Sprawdźcie dokładanie, czy wszystko się na niej zgadza (rozmiary koszulek, ilości zakupionych produktów).

 

Jeśli wszystko na Waszej liście jest ok, przejdźcie niżej do rubryki “jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go tutaj” i wpisz w nią kod, który znajdziesz na swoim koncie w bazie sztabów (konto profilowe szefa sztabu w bazie sztabów). Zwróć uwagę, że system rozróżnia duże i małe litery. Po wpisaniu kodu zobaczysz wartość swojego zamówienia po rabacie. Jeśli na tym etapie zobaczysz jakieś nieścisłości, skontaktuj się z nami.

 

Wybierz formę przesyłki:

Masz do wyboru przesyłkę - kuriera lub Pocztę Polską.

Masz także możliwość odbioru osobistego przesyłki. UWAGA! Odbiór osobisty możliwy jest tylko po wcześniejszym opłaceniu zamówienia i otrzymaniu od sklepu wiadomości e-mail zapraszającej do odebrania paczki przy ul. Dominikańskiej.

 

Jeśli Wasze zamówienie przekroczy kwotę 300 zł, nie zapłacicie za przesyłkę, a my wyślemy do Was paczkę bezpłatnie. Pamiętajcie tylko, żeby wybrać formę przesyłki (kurier, Poczta Polska).

 

Następnie przechodzicie do kolejnego kroku poprzez naciśnięcie "Kupuję i płacę"

 

KROK 2

 

KROK 3.

Jeśli chcecie otrzymać fakturę VAT zaznaczcie “Chcę otrzymać fakturę” i sprawdźcie poprawność danych. Można je dowolnie zmieniać za pośrednictwem przycisku “edytuj”.

 

 

Adres dostawy:

w tym miejscu możesz zmienić adres dostawy, który podałeś podczas zakładania konta.

 

KROK 4.

Postępuj dalej zgodnie z zaleceniami.

 

 

Płatność za zamówienie możliwa jest poprzez system PayU. To bardzo prosty i bezpieczny system i jest o wiele łatwiejszy od robienia “ręcznego” przelewu. Tu system wszystkie rubryki wypełnia sam - nie ma więc mowy o pomyłce! Jeśli będziecie potrzebować pomocy przy płatnościach skontaktujcie się z nami.

 

UWAGA! Jeśli reprezentujesz instytucję Państwową lub nie możesz dokonać płatności przez PayU możesz zapłacić za to zamówienie bezpośrednio na konto. Aby otrzymać dane konta - musisz napisać do nas mail z krótkim opisem sytuacji. W odpowiedzi odeślemy Ci potrzebne dane.

 

 

Jeśli chcesz wydrukować polecenie wpłaty możecie to zrobić w PayU.

 

Zamówienia rabatowe można składać do 10.01.2017 r.

 

Rekomendujemy przesyłkę kurierską ze względu na szybsze dostarczenie paczek.